Teatrikeskuse kampaanialeht

Teatrikeskuse kampaanialeht
Teatrikeskus
  • kategooria:
  • digi
  • e-kaubandus

Kuldmuna 2019 KULD – kampaanialeht

Tartu Uue Teatri teatrihoone väljaostmiseks loodud kampaanialeht.

Tartu Uue Teatri 10. hooajal (2017/2018) kuulutas teater välja ühisrahastuskampaania, mille eesmärgiks oli  aadressil Lai 37 asuva teatrihoone, kus seni rentnikuna tegutsetud oli, välja ostmine. Kampaania raames said teatrisõbrad soetada nimelisi toetustoole (500€), teatri tellisekujulisi juubeliraamatuid (30€) ning ühisrahastuskampaaniasse panustasid ka kõik 2018. aasta “Kremli ööbikute” piletiostjad. Natuke alla veerandi summa ulatuses toetasid kampaaniat ka Tartu linn ja Kultuuriministeerium.

Kampaania vältas kaks hooaega ja 2019. aasta septembriks  sai majaostuks vajalik summa ehk 335 000€ kokku ning hoone osteti välja. Lai 37 omanikuks sai MTÜ Uus Teater.

www.teatrikeskus.ee

 

Meie osa:

  • Koduleht: UI & UX disain / front-end arendus / back-end arendus