Balticbest 2020 HÕBE – digitaalne disain
Kuldmuna 2020 PRONKS – E-kaubanduse lahendus
E-poed Euroopa juhtivale veespordivarustuse tootjale
Tahe Outdoorsile tehtud julge e-pood kannab endas kõiki brändi väärtusi ja ambitsioone. Esimestena said uue e-poe Eesti, Soome ja Rootsi turud.
Tahe Outdoors on Eesti lennukas edulugu – Euroopa innovatsiooniliider ja kõrgeima kvaliteediga veespordivahendite tootmise ja turustamises, kelle lähiaastate eesmärk on hõivata Euroopas veespordivarustuse sektori liidripositsioon.
Meie osa:
- turu-uuringud
- sihtgrupi kaasamise strateegia
- loovstrateegia
- kontseptsiooni disain
- kasutajakogemuse disain (UX)
- prototüüpimine
- kasutajaliidese disain (UI)
- graafiline disain
- arendustööd
- integratsioon Klarna ja Maksekeskuse makseplatvormiga
- testimine
- kasutajatugi
- koolitus



Kuidas me oma tööd teeme?
- Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud enam kui 13aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks.
- Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
- Meie väga hea talentide kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame efektiivselt ja targalt.
- Me õpime oma kliente tundma. Sukeldume igasse projekti süvitsi, vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi, inimesi ja kultuuri. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
- Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi ja otsime vastuseid.
- Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
- Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme alati kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.


Meile püstitatud eesmärk oli luua Tahe Outdoorsile e-kaubanduslahendus, mis oleks julge, eristuv, meeldejääv ja kõige olulisem – kasutajasõbralik. Veesport võrdub emotsioonid ja dünaamika ning sellest tulenevalt panime disainis suure rõhu animatsioonidele, emotsionaalsetele fotodele ja toodetele.
Riho Lill
Neway disainer