Tahe Outdoors

Tahe Outdoors
Tahe Outdoors e-pood
  • kategooria:
  • auhinnad
  • digi
  • e-kaubandus

Kuldmuna 2020 PRONKS – E-kaubanduse lahendus

E-pood Euroopa juhtivale veespordivarustuse tootjale

Tahe Outdoorsile loodud kuldmuna vääriline julge ja mänguline e-kaubanduslahendus kannab edasi nende brändi väärtusi ja ambitsioone. Uute e-kaubanduse lahendustega aitasime Tahe Outdoorsil jõuda klientideni nii Eesti, Rootsi kui ka Soome turul.

Tahe Outdoors on Eesti lennukas edulugu – Euroopa innovatsiooniliider ja kõrgeima kvaliteediga veespordivahendite tootmise ja turustamises, kelle lähiaastate eesmärk on hõivata Euroopas veespordivarustuse sektori liidripositsioon.

 

Meie osa:

  • turu-uuringud
  • sihtgrupi kaasamise strateegia
  • loovstrateegia
  • kontseptsiooni disain
  • kasutajakogemuse disain (UX)
  • prototüüpimine
  • kasutajaliidese disain (UI)
  • graafiline disain
  • arendustööd
  • integratsioon Klarna ja Maksekeskuse makseplatvormiga
  • testimine
  • kasutajatugi
  • koolitus

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess (vaata lähemalt) on välja kujunenud 12-aasta jooksul. See on disainitud tähendusrikaste brändide loomiseks ja väärtuslike äriliste tulemuste saavutamiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • MeIe väga hea inimeste kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame kõvasti ning targasti.
  • Me õpime oma klienti tundma. Vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me tuleme igasse projekti selge mõistusega, sukeldume ettevõttesse ja vaatame seda erinevatest vaatenurkadest. Selle järel liigume koos edasi.
  • Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi: kellega me räägime? Millest nad hoolivad? Miks sa teed seda, mida teed? Me ei järgi tavasid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsamaks olles koos muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.

Meile püstitatud eesmärk oli luua Tahe Outdoorsile e-kaubanduslahendus, mis oleks julge, eristuv, meeldejääv ja kõige olulisem – kasutajasõbralik. Veesport võrdub emotsioonid ja dünaamika ning sellest tulenevalt panime disainis suure rõhu animatsioonidele, emotsionaalsetele fotodele ja toodetele.

Riho Lill

Neway disainer