Stebby bränding

Stebby bränding
Stebby bränding
  • kategooria:
  • bränding
  • digi

Hüvasti SportID, tere Stebby

Aitasime ellu viia SportID suure brändimuutuse, mille käigus muutus lisaks visuaalsele ja digitaalsele brändingule ka nimi. 120 000+ kasutajat, 1800+ teenusepakkujat ja ligi 7000 aktiivset tegevust koonduvad nüüdsest Baltikumi suurima tervise- ja heaoluplatvormi Stebby alla.

SportID algus väikese start-upina 2012. aastal oli aeg, mida kirjeldavad ainulaadsed eesmärgid ja ideed. Kindel on see, et esimesest päevast alates on olnud nende eesmärk anda inimestele võimalus olla aktiivsem ja teha midagi ära enda tervise heaks. Loodud SportID keskkond oli justkui parem käsi ettevõtetele, kes soovisid enda sportlike töötajate treeningkulusid lihtsalt ja turvaliselt kompenseerida.

Kaheksa aastat kestnud teekonna jooksul on nad muutunud spordile keskendunud kompensatsioonilahenduste pakkujast kõigile avatud tervise- ja heaoluteenuste platvormiks … ja nii sündiski Stebby.

Kniks ja kraaps Emily, Roman, Ando, Marti ja terve Stebby tiim! Meil on privileeg näha teie pühendumist nii lähedalt ning oleme väga tänulikud koostöö eest. Imetleme teie tiimi ühtehingamist, mis on inspiratsiooniks ja eeskujuks igale tiimile. Ja aitäh, et te teete suurepärast tööd meie kõigi heaolu ja tervise nimel!

Meie osa:

Bränding

  • brändingu töötoad
  • brändi strateegia
  • brändi kontseptsioon
  • turu-uuringud
  • brändi nimi
  • loovstrateegia
  • art direction
  • logo disain
  • visuaalne identiteet (CVI)
  • graafiline disain
  • animatsioonid

Koduleht

  • digitaalne bränding
  • kasutajakogemuse disain (UX)
  • kasutajaliidese disain (UI)
  • prototüüpimine
  • arendustööd
  • testimine
  • kasutajatugi
  • koolitus

 

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud ligi 13-aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • Meie väga hea inimeste kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame kõvasti ning targasti.
  • Me õpime oma klienti tundma. Vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me tuleme igasse projekti selge mõistusega, sukeldume ettevõttesse ja vaatame seda erinevatest vaatenurkadest. Selle järel liigume koos edasi.
  • Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi: kellega me räägime? Millest nad hoolivad? Miks sa teed seda, mida teed? Me ei järgi tavasid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.