Sepa Jalgpallikeskus

Sepa Jalgpallikeskus
Sepa Jalgpallikeskus
  • kategooria:
  • bränding
  • digi
  • e-kaubandus

Aasta Turundustegu 2016 VÕITJA

Digitegu 2016 VÕITJA

Kuldmuna 2016 KULD – Kampaania

Kuldmuna 2016 HÕBE – sotsiaalkampaania

Aasta Turundustäht 2015 VÕITJA

Tegime Eesti spordi läbi aegade suurimale ühisrahastusprojektile visuaalse- ja tehnilise lahenduse

Teeme oma meeskonnaga tõeliselt ägedaid ja suuri asju. Olime taustajõud Jalgpallikool Tammeka suure eesmärgi poole pürgimisel – renoveerida Tartus asuv Sepa jalgpallikeskus. Ühisrahastusprojekti eesmärk oli müüa virtuaalsel jalgpalliplatsil ca 7200 ruutmeetrit ning koguda 150 000 € uue staadioni ehituseks.

Fotod: TP Videography, Maksim Mitrofanov

Ülesehitus

Sepa Jalgpallikeskuse platvorm oli virtuaalne jalgpallistaadion, kus oli müügis kokku 7208 ruutmeetrit –www.jalgpallikeskus.ee. Ruutmeetrite hinnad vastavalt asukohale 10€, 50€, 100€ või 200€. Ja see kõik oli live-s – iga liigutus ja ruutmeetri valik oli teistele saidi külastajatele näha. Pärast ostu nägid kõik kohe oma panust müüdud % osakaalu kasvus, koheselt oli ostja või kingitusena ruutmeetri omanikuks saanud inimese või organisatsiooni nimi toetajatele lehel näha, automaatselt genereeriti igale ostjale sertifikaat, mis tõendas täpse asukohaga ruutmeetri omaniku staatust ning kellel tekkisid küsimused või mure, siis neile leidsime kiirelt lahenduse läbi meie kasutajatoe tugi@neway.ee. See kõik tekitas hasarti ning täitis kõik püstitatud eesmärgid.

Kaks kuud planeerimist, disaini- ja arendustöid ning 2. novembril see kõik algas. Kestis täpselt 71 päeva ja kaasas kümneid tuhandeid inimesi ning organisatsioone, kellest 3108 omale ühe või mitu ruutmeetrit ka soetasid. Sümboolselt viimase ruutmeetri ostsime endale 🙂 Kahe kuu jooksul vaadati jalgpallikeskuse kodulehte ~120 000 korda ning ~5 miljonit korda avati ruute, nägemaks kellele müüdud ruutmeeter kuulub.

Viljar Voog Õhtulehest võttis meie töö kokku selliselt:

Ja ometi, olgu summa kui suur tahes, pole hiirevajutus ja internetipangas PIN-koodi sisestamine kunagi olnud sama rahuldustpakkuv kui Sepa keskusele annetatud 10 eurot.

“Süüdi” on õnnestunud visuaalne lahendus. Jalgpalliväljaku sinisest ruudukesest sai ühe näpuliigutusega broneeritud kollane ja hetk hiljem juba soetatud punane – minu teol oli koheselt tajutav mõju ja endorfiinid said ajus tantsu lööma hakata. Hooandjas vaikselt suuremaks tiksuval rahanumbril pole lihtsalt taolist võluvõimu. Lisaks muidugi see eelmainitud head tegeva naabri valimise võimalus.

(Õhtulehes ilmunud artikli link)

1/5

Kristo Reinsalu

Eesti Lennundusklastri tegevjuht

Eesti lennundus vajab sisuga brändi. Visuaalne pool on meie jaoks „must have“, aga veel olulisem on positiivse maine loomine. Valisime Neway agentuuri, sest nad on motiveeritud ja nende huvi lennundusklastri nimel pingutada oli juba eos hea märk.

Tehniliste lahendustega saavad üldjuhul kõik hakkama ja küsimus on ainult hinnas, aga olulisem see, et meie kanal hakkaks reaalselt tööle. Meie uut kodulehte on juba kiidetud õhulisuse pärast. Usume, et väljatöötatud CVI lahendus on tipptasemel. Meie eesmärk on panna oma kodulehekülg tööle nii, et Eesti lennundus oleks tuntud nii kodumaal kui ka piiri taga.

Tahame koos Newayga  astuda ka järgmised strateegilised sammud, mis saavad olema kriitilise tähtsusega Eesti Lennundusklastri brändiloomes.

Egle Merbach

Playtech Eesti, brändi- ja kommunikatsioonijuht

Neway’ga oli koostööd teha väga lihtne. Juba esimesel korral meie uue veebilehe disainikavandit üle vaadates oli suund õige ja meie olemusega kooskõlas. Ka veebiprojekti viimased detailid, mille osas me kindlat „tellimust“ ega soovi ette ei andnud, said ühiselt läbi arutatud ning lähtuvalt Neway ekspertkogemusest parim lahendus paika pandud.

Meie jaoks oli tööandja turundusele fokusseeritud veebilehe puhul oluline tekitada veebikülastajas „ma tahan ka siia kuuluda“-tunnet. Koostööprojekti tulemusena sündinud rohke pildi- ja videomaterjaliga ning ikoonikeelega vürtsitatud uus veebileht tõepoolest illustreerib väga hästi meie organisatsioonikultuuri. Neway tugevus seisneb disainmõtlemises ning iga detaili lahtimõtestamises ja oma kohale seadmises, et seda tunnet luua.

Kristo Seli

Lydia hotelli juht

Neway meeskonna suur väärtus on oskuses küsida õigeid küsimusi ning suunata inimesi ise õigetele vastustele. Neway oskab tuua igast ettevõttest välja kõige õigemad, olulisemad elemendid ning selle ümber luua erilise asja.

Kätlin Saarela

Sihtasutus Elva Kultuur juht

Alati tuleb vaadata enda ümber ja enda ette. Kõige paremad inimesed ja asjad ümbritsevad tegelikult just sind, sest see mida sa tegelikult vajad ongi sinu juures ja sinu lähedal. Lihtsalt ole korraks valmis oma soove ja mõtteid sõnadesse panema.**

Siis sünnivadki suured ja ilusad asjad. Neway on just see agentuur, kes oskab ka mõtteid lugeda.

Meie väikesest ja tagasihoidlikust soovist on kasvanud välja juba suuremaid projekte, koostöö jätkub, on jätkusuutlik ja innovatiivne, me ei ole hetkegi kahetsenud!

Taavi Raidma

Convertal, Partner ja strateeg

Neway tiimiga oli rõõm kootööd teha. Nad oskasid asju selgelt meie jaoks aidata läbi mõelda ning vajadusi sobivasse visuaalsesse keelde tõlgendada. Nende suureks plussiks on oskus lisaks ilusale disainikeelele ka ärilist poolt lahti mõtestada ja seda implementeerida. Seda kõike plaanitud ajakava raames ilma viivitusteta. Kindlasti üks tugevamaid partnereid, kellega oleme koostööd teinud!

Tartu linnapea Urmas Klaasi kommentaar Postimehe artiklis:

Ma võrdleksin seda kampaaniat talgutega. Tänapäeval, mil inimestel on hästi palju tegemist ja aega vähe, on selline elektrooniline võimalus talgutel kaasa lüüa just see, mida meile vaja ongi. Ehk siis osati teha selline e-keskkond, kus ausalt ja läbipaistvalt igaüks näeb, et kui ta paneb talgu korras raha ja ostab ruutmeetri, siis selle ruutmeetri ta konkreetses kohas ka saab. Väga oluline, et tulemus on käega katsuda ja silmaga näha.

Muidugi näitab kampaania ka seda, et ühiselt on kõik võimalik. See on täiesti võrreldav Jaani kiriku tornikiivri taastamisega ning annab usku, et üheskoos on võimalik palju asju korda saata.