Restoran Hõlm

Restoran Hõlm
Restorani Hõlm bränding ja teenusedisain
  • kategooria:
  • bränding
  • digi
  • teenusedisain

Teenusedisain, bränding, visuaalne kontseptsiooni ja digilahendused kiirelt Tartu parimaks* restoraniks tõusnud restoranile Hõlm

Hõlm on restoran, mis kuulub restorane koondava gastronoomia teejuhi White Guide valikul Balti-ja Põhjamaade parimate restoranide hulka ja seda terve enda tegutsemisaja jooksul. See on koht, kus igaüks tunneb end oodatuna.

White Guide Nordic avaldas Baltikumi restoranide TOPi, kus restoran Hõlm on 17. kohal, Eesti restoranide arvestuses 10. kohal ja Tartus parim.

Loe lisa: www.flavoursofestonia.com

Meie osa:

  • brändi kontseptsioon
  • logo
  • brändi visuaalne identiteet (CVI)
  • fotokeel
  • interjööri fotokontseptsioon
  • suunaviidad
  • digilahendused
  • kasutajakogemuse disain (UX)
  • kasutajaliidese disain (UI)
  • arendustööd
  • MVP broneerimis- ja haldustarkvara
  • teenusedisain
  • klienditeekond
  • puutepunktide disain
  • esmakogemuse disain
  • persoonad
  • service blueprint
  • töötoad
  • koolitused
  • konsultatsioon

Riina Märtson

Restoran „Hõlm“ juhataja

Hõlm on esmaklassilise menüü ja kõrgetasemelise teenindusega restoran, kus tunnete end oodatuna

Peakokk Lauri Ülenurme poolt juhitav köök loob unustamatuid maitseelamusi, kõik detailid on hoolikalt läbi mõeldud, ettevalmistatud ja serveeritud.

Eriliseks muudab restorani avatud köök, mis loob külalise ja köögi vahel harmoonia ning annab kõigile võimaluse nautida võrratut kokakunsti. Restoran kasutab roogade valmistamisel põnevaid tehnikaid, mille juures on olulisel kohal puhas tooraine, kvaliteet ja lihtsus. Lisaks üllatab restoran retseptidega, mis pärinevad Lydia Grünmann Holmi 1925.-26. aastal kirjutatud retseptikogust. Autori nimest on inspireeritud ka restorani nimi – “Hõlm”.

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud enam kui 13aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks.
  • Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • Meie väga hea talentide kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame efektiivselt ja targalt.
  • Me õpime oma kliente tundma. Sukeldume igasse projekti süvitsi, vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi, inimesi ja kultuuri. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi ja otsime vastuseid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme alati kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.