Restoran Hõlm

Restoran Hõlm
Restorani Hõlm bränding ja teenusedisain
  • kategooria:
  • bränding
  • digi
  • teenusedisain

Teenusedisain, bränding, visuaalne kontseptsiooni ja digilahendused kiirelt Tartu parimaks* restoraniks tõusnud restoranile Hõlm

Hõlm on restoran, mis kuulub restorane koondava gastronoomia teejuhi White Guide valikul Balti-ja Põhjamaade parimate restoranide hulka ja seda terve enda tegutsemisaja jooksul. See on koht, kus igaüks tunneb end oodatuna.

White Guide Nordic avaldas Baltikumi restoranide TOPi, kus restoran Hõlm on 17. kohal, Eesti restoranide arvestuses 10. kohal ja Tartus parim.

Loe lisa: www.flavoursofestonia.com

Meie osa:

  • brändi kontseptsioon
  • logo
  • brändi visuaalne identiteet (CVI)
  • fotokeel
  • interjööri fotokontseptsioon
  • suunaviidad
  • digilahendused
  • kasutajakogemuse disain (UX)
  • kasutajaliidese disain (UI)
  • arendustööd
  • MVP broneerimis- ja haldustarkvara
  • teenusedisain
  • klienditeekond
  • puutepunktide disain
  • esmakogemuse disain
  • persoonad
  • service blueprint
  • töötoad
  • koolitused
  • konsultatsioon

Hõlm on esmaklassilise menüü ja kõrgetasemelise teenindusega restoran, kus tunnete end oodatuna

Peakokk Lauri Ülenurme poolt juhitav köök loob unustamatuid maitseelamusi, kõik detailid on hoolikalt läbi mõeldud, ettevalmistatud ja serveeritud.

Eriliseks muudab restorani avatud köök, mis loob külalise ja köögi vahel harmoonia ning annab kõigile võimaluse nautida võrratut kokakunsti. Restoran kasutab roogade valmistamisel põnevaid tehnikaid, mille juures on olulisel kohal puhas tooraine, kvaliteet ja lihtsus. Lisaks üllatab restoran retseptidega, mis pärinevad Lydia Grünmann Holmi 1925.-26. aastal kirjutatud retseptikogust. Autori nimest on inspireeritud ka restorani nimi – “Hõlm”.

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud ligi 13-aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • Meie väga hea inimeste kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame kõvasti ning targasti.
  • Me õpime oma klienti tundma. Vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me tuleme igasse projekti selge mõistusega, sukeldume ettevõttesse ja vaatame seda erinevatest vaatenurkadest. Selle järel liigume koos edasi.
  • Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi: kellega me räägime? Millest nad hoolivad? Miks sa teed seda, mida teed? Me ei järgi tavasid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.

Rõõmu valmistas Neway pühendumine. Meiega koos töötamise ajal jäi mulje, et oleme nende ainus projekt, nende pühendumine oli nii aus ja suur. Neway võime püstitada küsimus ning koos lahenduse leidmine oli nauditav protsess. Tänulikult vaatame tagasi, mälestused on ainult head. Parim koostöö! Isegi kahju, et läbi sai.

Neway on partnerina professionaalne, usaldust äratav, pühendunud ja järjekindel. Neway osa meie teenuse ja brändi kujundamisel oli väga suur ning oluline.

Riina Märtson

Restoran Hõlm juhataja