Päästeliidu bränding

Päästeliidu bränding
Päästeliidu bränding
  • kategooria:
  • bränding

Päästeliidu bränding ja visuaalne identiteet

Eesti vabatahtlikke päästjaid ühendava Päästeliidu uus identiteet ja visuaalne kontseptsioon, mis hõlmab senisest enam päästevaldkondi.

„Päästeliit hakkab märkimisväärselt enam panustama elanikkonnakaitse valdkonda ja kogukondade kriisideks valmisolekusse. Elanikkonna ettevalmistamine kriisideks on meie hinnangul Eestis liiga ebamääraselt teostatud,“ rääkis Päästeliidu juhatuse esimees Piia Kallas.

Päästeliidu kaks suurt eesmärki on:

  • ühiskonna teadlikkuse tõstmine vabatahtlike päästjate tööst – miks, kuidas ja mida vabatahtlikud päästjad teevad.
  • elanikkonna ettevalmistamine võimalikeks kriisideks läbi ühiskonna kaasamise, teadlikkuse tõstmise ja koolitamise.

Päästeliidul on 126 liiget üle 3000 vabatahtliku päästjaga. Liikmed on reageerinud üle 4000 sündmusele ja ennetustööd on tehtud ligi 4000 tundi. See tähendab, et Päästeliidu ja vabatahtlike päästjate hindamatut tuge saame igapäevaselt. Nii sümboliseeribki päästeliidu uus visuaalne identiteet  inimeste ja kogukondade omavahelist koostööd ning vabatahtlike päästaje loodavat turvatunnet.  

Logo ühendab päästevaldkonnad ning vabatahtlike päästjate loodava turvatunde. Fookuses on iga Eesti inimene. Mina, sina, meie kõik.

/ täieneb … /

Fotod: Jarek Jõepera

Meie osa:

  • turu-uuringud
  • brändingu töötoad
  • brändi strateegia
  • brändi kontseptsioon
  • loovstrateegia
  • art direction
  • logo disain
  • visuaalne identiteet (CVI)
  • graafiline disain
  • animatsioonid

Piia Kallas

Päästeliit, juhatuse esimees

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess on välja töötatud enam kui 13 aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks.
  • Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • Meie väga hea talentide kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame efektiivselt ja targalt.
  • Me õpime oma kliente tundma. Sukeldume igasse projekti süvitsi, vaatleme toodet, teenust, brändi, sihtgruppi, inimesi ja kultuuri. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et otsida uusi võimalusi ja lahendusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi ja otsime vastuseid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme alati kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.