Päästeliidu bränding

Päästeliidu bränding
Päästeliidu bränding
  • kategooria:
  • bränding

Päästeliidu bränding ja visuaalne identiteet

Eesti vabatahtlikke päästjaid ühendava Päästeliidu uus identiteet ja visuaalne kontseptsioon, mis hõlmab senisest enam päästevaldkondi.

„Päästeliit hakkab märkimisväärselt enam panustama elanikkonnakaitse valdkonda ja kogukondade kriisideks valmisolekusse. Elanikkonna ettevalmistamine kriisideks on meie hinnangul Eestis liiga ebamääraselt teostatud,“ rääkis Päästeliidu juhatuse esimees Piia Kallas.

Päästeliidu kaks suurt eesmärki on:

  • ühiskonna teadlikkuse tõstmine vabatahtlike päästjate tööst – miks, kuidas ja mida vabatahtlikud päästjad teevad.
  • elanikkonna ettevalmistamine võimalikeks kriisideks läbi ühiskonna kaasamise, teadlikkuse tõstmise ja koolitamise.

Päästeliidul on 126 liiget üle 3000 vabatahtliku päästjaga. Liikmed on reageerinud üle 4000 sündmusele ja ennetustööd on tehtud ligi 4000 tundi. See tähendab, et Päästeliidu ja vabatahtlike päästjate hindamatut tuge saame igapäevaselt. Nii sümboliseeribki päästeliidu uus visuaalne identiteet  inimeste ja kogukondade omavahelist koostööd ning vabatahtlike päästaje loodavat turvatunnet.  

Logo ühendab päästevaldkonnad ning vabatahtlike päästjate loodava turvatunde. Fookuses on iga Eesti inimene. Mina, sina, meie kõik.

/ täieneb … /

Fotod: Jarek Jõepera

Meie osa:

  • turu-uuringud
  • brändingu töötoad
  • brändi strateegia
  • brändi kontseptsioon
  • loovstrateegia
  • art direction
  • logo disain
  • visuaalne identiteet (CVI)
  • graafiline disain
  • animatsioonid

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud ligi 13-aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • Meie väga hea inimeste kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame kõvasti ning targasti.
  • Me õpime oma klienti tundma. Vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me tuleme igasse projekti selge mõistusega, sukeldume ettevõttesse ja vaatame seda erinevatest vaatenurkadest. Selle järel liigume koos edasi.
  • Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi: kellega me räägime? Millest nad hoolivad? Miks sa teed seda, mida teed? Me ei järgi tavasid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.