Merit Tarkvara digitaalne rebränding

Merit Tarkvara digitaalne rebränding
Merit Tarkvara digitaalne bränding
  • kategooria:
  • digi
  • disain

Merit Tarkvara digitaalne rebränding

Värske digitaalne rebränding kannab edasi kõiki Merit Tarkvara väärtusi, uuendusmeeldust ning ambitsioone. Tegime Merit Tarkvara kodulehtedele sh Merit Aktiva Soomes (www.meritaktiva.fi), Merit Tarkvara Eestis (www.merit.ee) ja 360 Księgowość Poolas (www.360ksiegowosc.pl) põhjaliku uuenduskuuri – kasutajakogemuse (UX)- ja liidese (UI) disainist kuni ikoonide ja illustratsioonide disainini. Lisaks ka kodulehtede arendustööd.

Usaldusväärne ja populaarne tarkvara. Merit Aktivaga tehakse rohkem kui 57 000 firma raamatupidamist igal kuul Eestis, Soomes ja Poolas. Merit Palgaga arvestatakse aktiivselt palka rohkem kui 17 000-s firmas rohkem kui 100 000-le töötajale.

Meie osa:

  • turu-uuringud
  • digistrateegia
  • kasutajakogemuse disain (UX)
  • prototüüpimine
  • kasutajaliidese disain (UI)
  • graafiline disain
  • ikoonide ja illustratsioonide disain
  • front- ja back-end arendustööd
  • testimine
  • kasutajatugi
  • koolitus

Annika Tolmats

Merit Tarkvara, turundusjuht

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess on välja töötatud enam kui 13 aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks.
  • Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • Meie väga hea talentide kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame efektiivselt ja targalt.
  • Me õpime oma kliente tundma. Sukeldume igasse projekti süvitsi, vaatleme toodet, teenust, brändi, sihtgruppi, inimesi ja kultuuri. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et otsida uusi võimalusi ja lahendusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi ja otsime vastuseid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme alati kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.