Merit Tarkvara digitaalne rebränding
Värske digitaalne rebränding kannab edasi kõiki Merit Tarkvara väärtusi, uuendusmeeldust ning ambitsioone. Tegime Merit Tarkvara kodulehtedele sh Merit Aktiva Soomes (www.meritaktiva.fi), Merit Tarkvara Eestis (www.merit.ee) ja 360 Księgowość Poolas (www.360ksiegowosc.pl) põhjaliku uuenduskuuri – kasutajakogemuse (UX)- ja liidese (UI) disainist kuni ikoonide ja illustratsioonide disainini. Lisaks ka kodulehtede arendustööd.
Usaldusväärne ja populaarne tarkvara. Merit Aktivaga tehakse rohkem kui 57 000 firma raamatupidamist igal kuul Eestis, Soomes ja Poolas. Merit Palgaga arvestatakse aktiivselt palka rohkem kui 17 000-s firmas rohkem kui 100 000-le töötajale.
Meie osa:
- turu-uuringud
- digistrateegia
- kasutajakogemuse disain (UX)
- prototüüpimine
- kasutajaliidese disain (UI)
- graafiline disain
- ikoonide ja illustratsioonide disain
- front- ja back-end arendustööd
- testimine
- kasutajatugi
- koolitus
Annika Tolmats
Merit Tarkvara, turundusjuht
Neway on kindlasti üks parimaid valikud, mille me turunduspartnerite osas oleme teinud. Nad on andnud Merit Tarkvara turundusele täiesti uue hingamise. Meie koostöö algas juba pea 8 aastat tagasi väiksemahuliste projektidega ja on tänaseks kasvanud laiapõhjaliseks ja strateegiliseks. Lisaks uutele kodulehtedele on välja töötatud kogu Meriti disainisüsteem. Neway on kahtlemata meie koostöö jooksul täitnud kõik ootused ja enamgi veel. Nad on usaldusväärsed ja neil on eriline oskus kaasa mõelda ning meie soovid ja mõtted ellu viia.
Newayga koostöö puhul hindame kõige enam kiirust, kvaliteeti ja ausust. Lisaks töö tulemusele on väga oluline ka partnerite vaheline suhtlus ja Neway pühendumine on siinkohal imetlusväärne.





Kuidas me oma tööd teeme?
- Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud enam kui 13aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks.
- Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
- Meie väga hea talentide kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame efektiivselt ja targalt.
- Me õpime oma kliente tundma. Sukeldume igasse projekti süvitsi, vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi, inimesi ja kultuuri. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
- Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi ja otsime vastuseid.
- Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
- Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme alati kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.