Magaziin

Magaziin
Magaziin
  • kategooria:
  • digi

Uus koduleht Magaziini kauplusteketile

Tegime uue, kaasahaarava ja mugava kodulehe Eestis 13 kauplust omavale Magaziini kauplusteketile. Tehtud töös jõuab klientideni nii Magaziini omanäeline visuaal kui ka humoorikad tekstid, mille lõime, et klienti veelgi paremini kõnetada.

Eesti omanikele kuuluv Magaziini kauplusteketile pandi alus 2000. aastal, kui Võrus avati väike jalanõude kauplus, milles mis müüs Venemaal toodetud kummijalatseid. Klientidelt saadud positiivne tagasiside ja järjest kasvav huvi müüdava vastu, julgustas kauplust laiendama ja kaubavalikut uute huvitavate kaupadega täiendama. Magaziin sortimendis on täna rohkem kui 30 000 toodet.

Meie osa:

  • kasutajakogemuse disain (UX)
  • prototüüpimine
  • kasutajaliidese disain (UI)
  • graafiline disain
  • arendustööd
  • testimine
  • kasutajatugi
  • koolitus
  • copywriting – sisuloome

Enim valmistas rõõmu esmakordne kodulehe prototüübi esitlemine. Saime kohe kinnitust, et oleme Newayga samal lainel. Neway oli partnerina usaldusväärne, kiire ja toimekas tegutseja, kaasamõtleja ning alati kõrval olemas.

Ütlen täiesti siiralt, et koostöö sujus ladusalt ja sisaldas meeldivaid üllatusmomente. Näiteks jõudsime lehega live’i plaanitust mitu nädalat varem. Neway aitas luua Magaziinile kaasaegse veebilehe, säilitades eelkõige meie kauplusteketi näo lihtsa ning kasutajasõbraliku veebina.

Margit Lukka

KPG Kaubanduse ja Magaziini turundusjuht

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess (vaata lähemalt) on välja kujunenud 12-aasta jooksul. See on disainitud tähendusrikaste brändide loomiseks ja väärtuslike äriliste tulemuste saavutamiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • MeIe väga hea inimeste kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame kõvasti ning targasti.
  • Me õpime oma klienti tundma. Vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me tuleme igasse projekti selge mõistusega, sukeldume ettevõttesse ja vaatame seda erinevatest vaatenurkadest. Selle järel liigume koos edasi.
  • Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi: kellega me räägime? Millest nad hoolivad? Miks sa teed seda, mida teed? Me ei järgi tavasid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsamaks olles koos muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.