Lydia Hotell

Lydia Hotell
Lydia Hotell
  • kategooria:
  • bränding
  • digi
  • keskkond
  • teenusedisain

Lydia hotell on kõrgeima hinnanguga hotell Eestis.

Bränding, teenusedisain ja digilahendused Eesti kõrgema hinnanuga hotellile Lydia

Meie töö tulemusena valmis Lydia hotellile bränd, selle lugu ja kontseptsioon. Lisaks töötasime välja teenusedisani lahendused, fotokeele ja digilahendused.

Tänaseks on Lydia Eesti parim hotell ja mitte ainult meie arvates, vaid kogu maailma hinnangul. Nende külastajad on neid hinnanud erakordselt kõrgelt kõigis tunnustatud turismi- ja majutusportaalides. Meie töö Lydia Hotelli teenuse, toodete ja brändiga on loonud väärtuse, mida hindavad kõrgelt tuhanded hotelli külalised.

Hotell Lydia on 4 superior tärni nõuetele vastav hotell, kus on kokku 70 tuba, erinevaid sauna- ja lõõgastusvõimalusi pakkuv spaa-loungefitness-klubi, restoran Hõlm ja tipptasemel heli-, valgus- ja videolahendustega sündmuskeskus.

 

Meie osa:

  • bränding ja disain
  • brändi kontseptsioon
  • brändi lugu
  • logo
  • brändi visuaalne identiteet (CVI)
  • fotokeel
  • interjööri fotokontseptsioon
  • suunaviidad
  • digilahendused
  • koduleht
  • kasutajakogemuse ja kasutajaliidese (UX/UI) disain
  • arendustööd
  • teenusedisain
  • esmamulje disain
  • klienditeekonna kaardistamine
  • puutepunktide disain
  • meeskonna koolitused
  • konsultatsioon

Hotelli interjöör on õnnestunud ja harmooniline kombinatsioon vanast majast ja selle aurast ning uuest modernsest osast.

Lydia ei mängi hea hotelli reeglitega, pigem tehakse siin kõike reeglite järgi – ja see töötab.
Loe lisa mood.ee lehel.

Neway meeskonna suur väärtus on oskus küsida õigeid küsimusi ja suunata inimesi ise õigetele vastustele. Neway oskab tuua igast ettevõttest välja kõige õigemad, olulisemad elemendid ning luua selle ümber erilise asja.

Kristo Seli

Lydia Hotelli endine juht ja Estiko juhataja

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess (vaata lähemalt) on välja kujunenud 12-aasta jooksul. See on disainitud tähendusrikaste brändide loomiseks ja väärtuslike äriliste tulemuste saavutamiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • MeIe väga hea inimeste kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame kõvasti ning targasti.
  • Me õpime oma klienti tundma. Vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me tuleme igasse projekti selge mõistusega, sukeldume ettevõttesse ja vaatame seda erinevatest vaatenurkadest. Selle järel liigume koos edasi.
  • Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi: kellega me räägime? Millest nad hoolivad? Miks sa teed seda, mida teed? Me ei järgi tavasid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsamaks olles koos muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.