Loquiz bränding ja koduleht

Loquiz bränding ja koduleht
Loquiz bränding ja koduleht
  • kategooria:
  • auhinnad
  • bränding
  • digi

Balticbest 2020 FINALIST – graafiline disain

Eesti Disainiauhinnad 2020 NOMINENT – Väärtuspõhine kategooria / jätkusuutlik areng

Põhjalik rebränding kasvatas uute päringute mahtu 5 korda

Põhjaliku töö käigus brändingu töötubades laotasime Loquizi brändi laiali, mõtestasime lahti, sättisime fookuse paika ja panime seejärel üheskoos Loquizi tiimiga selle taas tervikuks tagasi kokku. Protsessi tulemusel tegi Loquiz läbi suure muutuse nii brändi strateegias kui välimuses. Uus logo, uus visuaalne identiteet, uus koduleht, uuendusena illustratsioonid, uus pildikeel ja uus hingamine tervel Loquizi tiimil.

Ja äriliselt – uute päringute maht on kasvanud koguni 5 korda!

Kuidas me oma tööd teeme? Meie 6-etapiline protsess (vaata lähemalt) on välja kujunenud 12-aasta jooksul. See on disainitud tähendusrikaste brändide loomiseks ja väärtuslike äriliste tulemuste saavutamiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi. 

Meie osa:

  • turu-uuring
  • brändingu töötoad
  • rebränding
  • visuaalne identiteet
  • brändi kontseptsioon
  • logo disain
  • graafiline disain
  • ikoonid ja illustratsioonid
  • digitaalne disain
  • kasutajaliidese disain (UI)
  • kasutajakogemuse disain (UX)
  • arendustööd

Kuidas me oma tööd teeme?

  • Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud ligi 13-aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
  • Meie väga hea inimeste kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame kõvasti ning targasti.
  • Me õpime oma klienti tundma. Vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
  • Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me tuleme igasse projekti selge mõistusega, sukeldume ettevõttesse ja vaatame seda erinevatest vaatenurkadest. Selle järel liigume koos edasi.
  • Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi: kellega me räägime? Millest nad hoolivad? Miks sa teed seda, mida teed? Me ei järgi tavasid.
  • Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
  • Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.