Balticbest 2020 FINALIST – graafiline disain
Eesti Disainiauhinnad 2020 NOMINENT – Väärtuspõhine kategooria / jätkusuutlik areng
Põhjalik rebränding kasvatas uute päringute mahtu 5 korda
Põhjaliku töö käigus brändingu töötubades laotasime Loquizi brändi laiali, mõtestasime lahti, sättisime fookuse paika ja panime seejärel üheskoos Loquizi tiimiga selle taas tervikuks tagasi kokku. Protsessi tulemusel tegi Loquiz läbi suure muutuse nii brändi strateegias kui välimuses. Uus logo, uus visuaalne identiteet, uus koduleht, uuendusena illustratsioonid, uus pildikeel ja uus hingamine tervel Loquizi tiimil.
Ja äriliselt – uute päringute maht on kasvanud koguni 5 korda!
Kuidas me oma tööd teeme? Meie 6-etapiline protsess (vaata lähemalt) on välja kujunenud 12-aasta jooksul. See on disainitud tähendusrikaste brändide loomiseks ja väärtuslike äriliste tulemuste saavutamiseks. Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
Meie osa:
- turu-uuring
- brändingu töötoad
- rebränding
- visuaalne identiteet
- brändi kontseptsioon
- logo disain
- graafiline disain
- ikoonid ja illustratsioonid
- digitaalne disain
- kasutajaliidese disain (UI)
- kasutajakogemuse disain (UX)
- arendustööd








Kuidas me oma tööd teeme?
- Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud enam kui 13aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks.
- Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
- Meie väga hea talentide kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame efektiivselt ja targalt.
- Me õpime oma kliente tundma. Sukeldume igasse projekti süvitsi, vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi, inimesi ja kultuuri. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
- Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi ja otsime vastuseid.
- Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
- Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme alati kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.