Baltimaade suurima Spordimuuseumi bränding
Baltimaade suurim Spordimuuseum asub Eestis, täpsemalt Tartus. Spordimuuseumi näol on tegemist atraktiivse elamusmuuseumiga, kus kõikidel spordisõpradel on võimalus ka ise käed külge panna ja end võitjana tunda. Spordimuuseum pakub põnevaid spordiloolisi elamusi nii peredele, gruppidele kui ka üksikkülastajatele.
Eesti Spordi- ja Olümpiamuuseumi uus visuaalne identiteet on modernne, minimalistlik, jätkuvalt mänguline ja samas ka teatavat järjepidevust kandev varasema logoga. Seda iseloomustavad puhtad värvid, lai tüpograafia valik, vana logomärk uues tähenduses, terviklikkus, trendikus ja võimalusterohkus.
Meie osa:
Bränding
- brändi kontseptsioon
- loovstrateegia
- art direction
- logo disain
- visuaalne identiteet (CVI)
- graafiline disain
Koduleht
- digitaalne bränding
- kasutajakogemuse disain (UX)
- kasutajaliidese disain (UI)
- prototüüpimine
- arendustööd
- testimine
- kasutajatugi
- koolitus


Siim Randoja
Eesti Spordi- ja Olümpiamuuseumi direktor
Koostöö Newayga on olnud väga hea. Tegemist on meeskonnaga, mille liikmed on suurepärased visionäärid, kained kalkuleerijad ja mis kõige olulisem – suured spordisõbrad!







Kuidas me oma tööd teeme?
- Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud enam kui 13aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks.
- Iga projektiga viime ellu kasvule suunatud muutusi.
- Meie väga hea talentide kooslus on erinevate tugevuste ja oskustega. Me töötame efektiivselt ja targalt.
- Me õpime oma kliente tundma. Sukeldume igasse projekti süvitsi, vaatleme tema toodet, teenust, brändi, sihtgruppi, inimesi ja kultuuri. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi.
- Siseneme igasse projekti eelarvamuste vabalt. Me ei loo eeldusi. Me küsime küsimusi ja otsime vastuseid.
- Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks olles muutustele avatud. Teeme seda koostöös.
- Me oleme tulemustele ja edule orienteeritud. Me läheme alati kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.