Bränd on kogemus ja kogemus on bränd

Bränding on mõtte- ja tegutsemisviis, mis seob äri kogu maailmaga, muutes selle oluliseks, atraktiivseks ja lõpuks kasumlikumaks.

Bränding areneb jätkuvalt vastavalt muutuste tempole, mida näeme laiemas maailmas. Brändide loomine on ettevõtete jaoks tõeline väärtuse ja eristamise vedur ning tarbijate jaoks viis mõista ja juhtida valikuid, milliste toodete ja teenustega me end oma igapäevaelus ümbritseme

Me usume kiiresse protsessi ja koostöösse võrdsete partneritena. Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud 13 aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks. Iga projektiga aitame ellu viia ja juhtida kasvule suunatud positiivseid muutusi. Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks, olles muutustele ja võimalustele avatud. Teil on valdkonna teadmised, meie loome fookuse, tähenduse ja kaasahaarava terviku.

Me õpime teid tundma. Vaatleme organisatsiooni, toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati otsime uusi võimaluse ja lahendusi ka väljaspoolt valdkonda. Me ei loo eeldusi. Läheme sügavale küsides küsimusi: Miks sa olemas oled? Miks sa ettevõttena hommikul voodist tõused ja hakkad tegema seda, mida sa teed? See on miski, mis sind käivitab ja see on miski, mida sa tahad, et inimesed sinust mõtleksid. See on miski, mida sa lubad tervele maailmale. Kellega me räägime? Kes on auditoorium? Millest nad hoolivad? Miks nad teevad seda, mida teevad? Me ei järgi tavasid. Omanäoline ja edukas olla eeldab julgust nii otsustes kui tegudes.

Protsessi käigus muudame strateegia atraktiivseks ja terviklikuks looks. Brändi õige fookus ja positsioneerimine on kasvu vundament. Edukaid brände ei ehitata kunagi ühte suurde projekti. Need on ehitatud lugematute väikeste otsuste abil, mille teevad iga päev organisatsiooni inimesed lähtuvalt strateegiast. Sellest moodustub kaasahaarav lugu, mida iga inimene endas kannab.

Bränd on kogemus ja kogemus on bränd. Kaks osa, mis üksteist täiendavad ja toetavad. Bränd määrab suuna, vastab arusaamale ja teisendab äristrateegia käegakatsutavateks tegevusteks. Kogemus edastab selle, näitab meile, mis kinnistub ja mis mitte, annab ettevõttele tagasisidet, andmeid ja mõõdetavuse ning laseb lõpuks maailmal otsustada, kas miski saab olema osa meie igapäevasest kultuurist.

  • Brändi strateegia
  • Brändi kontseptsioon
  • Brändi süda (visioon, missioon, eesmärk ja väärtused)
  • Brändi sõnumid
  • Brändi lugu
  • Teenusedisain
  • Disainmõtlemine
  • Brändi nimi
  • Brändi visuaalne identiteet
  • Brändi arhitektuur

 

//

Ära kõhkle meiega brändinguga seotud küsimustes ühendust võtta – kirjuta meile info@neway.ee või helista (+372) 666 7661

Alustame koostööd?

Kirjuta meile info@neway.ee või helista 666 7661

Rebränding Baltikumi suurimale tervise- ja heaoluteenuste platvormile Stebby (endine SportID)
Baltimaade suurima Spordimuuseumi bränding, visuaalne identiteet ja digitaalne bränding.
Rebränding ja koduleht Eesti ühele juhtivale digiturunduse ning digireklaami agentuurile.
Bränding ja koduleht Eesti lennundust kõrgustesse viivale Eesti Lennundusklastrile.
Eesti vabatahtlikke päästjaid ühendava organisatsiooni uus identiteet ja visuaalne kontseptsioon.
Rebränding ja digilahendused seiklustarkvara ettevõttele Loquiz.