Loome brände, mis on emotsionaalselt siduvad, välimuselt ilusad, sisult terviklikud ja millest inimesed räägivad.

Kõik me oleme brändid. Sõbralikud, ausad, ilusad, usaldusväärsed? Riietume ja käitume teadlikult? Valime hoolikalt sõnu, mida öelda? Anname ja täidame lubadusi? Need on vaid mõned tegurid, mis määravab selle, milliseks kujuneb meie kuvand, mida teised meist arvavad ja meist räägivad. Kõik need inimlikud omadused saame üle kanda ka äridele, sest äri teevad inimesed ja ärid on mõeldud inimestele.

Bränd on lubadused ja ootused. Bränding on aga tegevused antud lubaduste ja ootuste täitmiseks. Nii sünnib usaldus, lojaalsus ja armastus ehk tugev bränd.

Brändi õigesti juhtimine on keeruline, aga väga tähtis töö. Bränd peab selgitama olemust, vastama küsimustele „kes sa oled?“, kandma edasi paeluvat lugu, andma edasi ideed ja väärtused. Sisult lihtne, et seda mõistetaks, töötama igas keskkonnas ja kanalis ning lisaks olema ka ilus.

Brändi identiteet ei ole vaid logo – see on tervik, mis sisaldab logo, värve, helisid, kirjastiile, fotosid, illustratsioone, ikoone, dokumente, signatuure jne. CVI (corporate visual identity) on brändi visuaalne välimus, mis kõnetab tarbijat igas situatsioonis ning hetkel. Välimus loob esmamulje, mis annab tänapäeva konkurentsitihedas maailmas võimaluse eristuda ja samas ka “halli massi” mattuda.

Aitame brände mõtestada, paneme inimesed brändi mõistma ning sellest rääkima ja anname brändile kauni välimuse.

  • Brändi kontseptsioon
  • Brändi nimi
  • Brändi visuaalne identiteet
  • Brändi arhitektuur
  • Brändi strateegia
  • Konsultatsioon
  • Tööandja bränding
  • Töötoad