Aasta Turundustegu 2016 VÕIT!
Neway disainibüroo ja Sepa Jalgpallikeskus (loe tööst lähemalt) võitsid reedel, 17. märtsil Aasta Turundustegu 2016 avaliku sektori kategooria Sepa Jalgpallikeskuse ühisrahastuskampaania loomise eest.
Ühisrahastusprojekti eesmärk oli müüa virtuaalsel jalgpalliplatsil ca 7200 ruutmeetrit ning koguda 150 000€ uue staadioni ehituseks. Raha saadi kokku ja ehitus toimus möödunud aastal.
Ta lisas, et Neway disainibüroo panus selle hullu ruutmeetri idee töötavaks tehnoloogiliseks lahenduseks tegemisel oli hindamatu. «Sepa jalgpallikeskust ei oleks, kui Neway ei oleks olnud juba selle unistuse algusest saadik meiega kaasas,» rääkis Paas. «Meil oli fantastiline koostöö Neway ja Jaan Naaberiga.»
Neway juht Jaan Naaber ütles, et oli väga inspireeriv kogu Sepa jalgpallistaadioni rajamise teekond kaasa teha. «Tartu on saanud omale uue superstaadioni, mille storyon maailma kõige ägedam,» kinnitas ta. Samuti pidas ta Eesti parimate turundusekspertide heakskiitu suureks tunnustuseks.
«Sellised projektid, mis muudavad meid ümbritseva elukeskkonna paremaks ja tervemaks ning loovad uusi võimalusi, inspireerivad nii mind kui ka tervet Neway meeskonda ja selle projekti juures veel vähemalt 3108 inimest,» sõnas Naaber.
Turundustegu 2016 finalistid esitlesid oma töid reedel, 17. märtsil Passwordi konverentsil, kus žürii valis välja võitjad avaliku sektori kategoorias, ärikategoorias ja andis välja ühe eripreemia. Žürii hulka kuulusid Piret Reinson (EAS), Kaarel Mikkin (Brand Manual), Indrek Viiderfeld (Tabasco), Britte Maidra (Carat), Hendrek Kraavi (ADM Interactive), Signe Suur (TV 3), Heidi Reinson (Kantar Emor) ja Britta Ratas (Kaubamaja).