Disainikeskuse intervjuu! Kirg on kõige alus

Neway koosneb kogenud strateegidest, disaineritest, arendajatest ja projektijuhtidest. Suurepäraseid brände ja kogemusi on nad loonud juba aastast 2007. Küsimustele vastab Neway brändistrateeg ja asutaja Jaan Naaber.
Mis tüüpi disainialased väljakutsed on valdavalt teie töölaual ehk millega igapäevaselt tegelete?

Armastame luua suurepäraseid brände ja kogemusi. Strateegiast elluviimiseni. Inimkeskselt, kaasavalt, järjepidevalt, mõõdetavalt ja terviklikult.

Ehitame uusi brände, disainime suurepäraseid kogemusi, juhime kasvule suunatud muutusi, anname hoogu tegutsevatele organisatsioonidele, innustame innovatsiooni, kirjutame haaravaid lugusid ning ühendame meeskondi ja kultuure. Tõstame brändide konkurentsivõimet – teeme nad tugevaks ja inimestele arusaadavaks.


Mis on Neway disainibüroo moto?

🙂


Mis on teie disainibüroole omane tugevus?

Meie inimesed ja toimimine meeskonnana, meie protsess ja metoodikad (sellest lähemalt allpool) ning väärtuslik kogemus.

Meie vundament on väga hea inimeste kooslus ühes teadmiste, kogemuste, oskuste, suhtumise ja kirega. Me oleme südames ja loominguliselt rahutud, tahame järjepidevalt olla paremad, luua tähendusrikast ja ilusat tööd ning õppida uusi asju. See positiivne rahutus on meie edasiviiv jõud. Me tahame asjadest aru saada, tahame teha väga head tööd ja tahame inimestena kasvada. Sellised me oleme – ambitsioon, teotahe ja analüüs segatuna tubli annuse hea huumori ja inimlikkusega.

Oleme tiimina ajas kasvanud. Täna on meid 13 ja ühes sellega on kasvanud ka meie mitmekülgsus. See tähendab rohkem ideid ja vaatenurki tööle, rohkem kogemust ja teadmisi, mis aitavad meil agentuuri ja meeskonnana püsida värskena. Kirg on kõige alus! Kui keegi armastab midagi, mida ta teeb ja on valmis sellesse panustama, on ka tulemus selle vääriline. Me läheme alati kaugemale, et saavutada tulemusi, mille üle me kõik uhked oleme.

13 aasta jooksul oleme loonud üle 150 brändi, teostanud ligi 400 digilahendust, teenindanud pea 1000 klienti ja töötanud enam kui 10 000 erineva disainipojektiga. Eelmisel aastal oli pea kolmandik meie tööst rahvusvaheline ja tegime tööd kaheksasse riiki.


Mida peate enda kõige õnnestunumateks projektiks/projektideks senimaani ja miks?

Südamelähedasi ja õnnestunud töid on väga palju, aga toon mõned erilisemad välja all pool:

LYDIA HOTELL

Strateegiline disain, teenusedisain, bränding, koduleht ja interjööri disain Eesti kõrgeima hinnanguga hotellile Lydia.


Lydia hotell on Eesti kõrgeima reitinguga hotell ja Eesti konkurentsivõimeliseim ettevõte 2020. aastal. Töö Lydia hotelli teenuse, toodete, kogemuse ja brändi loomisega on loonud väärtuse, mida hindavad kõrgelt tuhanded hotelli külalised üle maailma. Erakordne näide teenusedisaini, hoolimise, suurepärase kogemuse, meeskonna, juhtimise ja koostöö usaldusest.