Brändid on ainulaadses positsioonis, et rääkida maailma parimaid lugusid ja luua maailma parimaid kogemusi

Kõik me soovime, et meid mäletataks. Kõik me soovime, et meie tööl oleks mõju ja meid saadaks hea maine. Me soovime üksteisega püsivalt ja tähendusrikkalt ühenduses olla. Brändide jaoks on need eesmärgid sama olulised.

Parimaid lugusid on võimatu unustada. Nad jäävad meie külge ja kujundavad meid. Meeldejäävate brändide lood on hoolikalt välja töötatud ja nende kliendid on neisse haaratud. Suurepärased brändid räägivad oma lugusid kõige paremini – nad otsivad inimesi ja kohtuvad kohtades, kus võib tekkida juhuslik ja autentne side. Nad räägivad oma lugu nagu päris inimesed ja kuulavad entusiastlikult, kui neile vastatakse.

Teie sisu räägib teie brändi lugu. See loob kogemuse, mida on võimatu unustada. Veenduge, et see oleks õige. Strateegiliselt, verbaalselt, visuaalselt ja digitaalselt. Parim lugu võidab.

Loome suurepäraseid brände ja kogemusi. Disainime iga puutepunkti inimese ja brändi vahel. Strateegiast elluviimiseni. Iga meie tehtud töö on kasutajakeskne, kaasav, järjepidev, mõõdetav ja terviklik.

Vaata meie tehtud töid

Meie teenused:

  • Bränding. Brändi strateegia, brändi süda (visioon, missioon, eesmärgid, väärtused), brändi nimi, brändi lugu, voice of tone, brändi arhitektuur, esmamulje disain, teenusedisain, ärimudeli disain ja brändingu workshop’id.
  • Visuaalne identiteet ja graafiline disain. Brändi DNA, logo disain, iga puutepunkti disain igas meediumis, graafiline disain, pakendidisain, tootedisain, animatsioonid ja viidasüsteemid.
  • Digitaalne bränding. Digistrateegia, kodulehed, digiekraanid, e-poed, veebidisain, UI disain, UX disain, rakenduste disain, front-end arendus, back-end arendus, liidesed ja tarkvaraarendus.

 

Tutvu meie tööprotsessiga

Kõik algab strateegiast ja mõistmisest

Disaini võimalused on piiritud. Oluline on mõista, milline on õige disain, mis aitab organisatsioonil särada, äri kasvatada ja inimesi inspireerida. Kõik algab õigest ülesande püstitusest ja eesmärkide seadmisest. Strateegiast.

Me usume kiiresse protsessi ja koostöösse võrdsete partneritena. Meie 6-etapiline protsess on välja kujunenud 13 aasta jooksul. See on disainitud suurepäraste brändide ja kogemuste loomiseks. Iga projektiga aitame ellu viia ja juhtida kasvule suunatud positiivseid muutusi. Me teeme keerulised väljakutsed lihtsaks, olles muutustele ja võimalustele avatud. Teil on teadmised, meie loome fookuse, tähenduse ja kaasahaarava terviku.

Me õpime teid tundma. Vaatleme organisatsiooni, toodet, teenust, brändi, sihtgruppi ja kultuuri, mis neid mõjutab. Alati vaatame ka valdkonnast väljapoole, et leida uusi võimalusi ja lahendusi. Me ei loo eeldusi. Läheme sügavale küsides küsimusi: Kellega me räägime? Kes on auditoorium? Millest nad hoolivad? Miks nad teevad seda, mida teevad? Me ei järgi tavasid. Omanäoline ja edukas olla eeldab julgust nii otsustes kui tegudes.

Selle protsessi käigus muudame strateegia atraktiivseks ja kokkuvõtlikuks looks. Brändi õige fookus ja positsioneerimine on kasvu vundament. Edukaid brände ei ehitata kunagi ühte suurde projekti. Need on ehitatud lugematute väikeste otsuste abil, mille teevad iga päev organisatsiooni inimesed lähtuvalt strateegiast. Sellest moodustub kaasahaarav lugu, mida iga inimene endas kannab.

Vaata meie tehtud töid

1
1

Eesti mainekaim agentuur 2018

13
13

maailmatasemel spetsialisti

29
29

auhinda ja tunnustust

100+
100+

loodud brändi

200+
200+

loodud digilahendust

Kellele? Meie klientideks on Cleveron, Merit Tarkvara, Playtech, STIHL, Stebby (endine SportID), Eesti Olümpiakomitee, Coffee In, Olerex, Eesti Võrkpalli Liit, Cuba Films, Lydia hotell, Terminal Oil, Tahe Outdoors, Rademar, Tartu linn, Eesti lennundusklaster, restoran Hõlm, Eesti Arstide Liit, Eesti Spordi- ja Olümpiamuuseum jpt.

 

Vaata meie tehtud töid!

1/11

Kristo Seli

Estiko juht, endine Lydia hotelli juht

Neway meeskonna suur väärtus on oskus küsida õigeid küsimusi ja suunata inimesi ise õigetele vastustele. Neway oskab tuua igast ettevõttest välja kõige õigemad, olulisemad elemendid ning luua selle ümber erilise asja.

Raido Raudsepp

Terminal Oil juht

Neway andis märkimisväärse panuse Terminal Oili grupi ettevõtete kiiresse arengusse viimastel aastatel. Kõige ehedamalt paistab see välja meie teenindusjaamade visuaalis ning ettevõtte kuvandis. Tegime koostööd aastatel 2015 ja 2016 ning toonane põhjalik töö lõi meile väga soodsa pinnase kiireks kasvuks konkurentsitihedal Eesti mootorikütuste turul.

Visuaal on teenindusjaamades üks olulisemaid aspekte ja oleme Terminal Oili teenindusjaamade eksterjööri ning interjööri oluliselt investeerinud. Klientide rahulolu on meile kõige olulisem ja selle tõttu hindame Neway panust väga kõrgelt. Neway on asjatundlik ning kogemustega partner – oluline on märkida kõige enam asjaolu, et innovatsioon ja paindlikkus tegi töö Newayga meeldivalt professionaalseks. Koostööle Newayga vaatame tagasi väga positiivselt ja kindlasti ei välista koostöö jätkamist tulevikus.

Riina Märtson

Restoran „Hõlm“ juhataja

Rõõmu valmistas Neway pühendumine. Meiega koos töötamise ajal jäi mulje, et oleme nende ainus projekt, nende pühendumine oli nii aus ja suur. Neway võime püstitada küsimus ning koos lahenduse leidmine oli nauditav protsess. Tänulikult vaatame tagasi, mälestused on ainult head. Parim koostöö! Isegi kahju, et läbi sai.

Neway on partnerina professionaalne, usaldust äratav, pühendunud ja järjekindel. Neway osa meie teenuse ja brändi kujundamisel oli väga suur ning oluline.

Margus Kiiver

Eesti Olümpiakomitee turundusjuht

Neway on meile olnud heaks partneriks lisaks Aasta Sportlase digiplatvormi loomisele ka EOK kodulehe tegemisel. Aasta Sportlase hääletuse digiplatvormi osas on olnud meie koostöö äärmiselt positiivne. See pole ainult EOK koduleht, kus see üleval on, sama näoga hääletus on üleval kõikide meediamajade online keskkondades ja siin on Neway roll oluline. See on üks osa meie poolt seatud eesmärgist, et kõik mis puudutab Aasta Sportlast ja galat Spordiaasta Tähed, oleks ühte nägu ja selgelt äratuntav.

Karmo Kurvits

Woochi õpilasfirma projekti juhendaja

Alates sellest, kui Wooch tegi õpilasfirmade programmist tähelennu päris ärimaailma, on õpilasfirmad hakanud rohkem tähelepanu pöörama brändingule ja visuaalsele identiteedile. Selles on suur osa Neway meeskonnal.

Woochi koostöö Newayga andis tootele ja tegevusele täiesti uued mõõtmed. Iga pisidetail sai mõtestatud ning koos pandi kokku terviklik lahendus, mis oli kõigile eeskujuks. Minu, kui õpilasfirmade juhendaja mõtlemine äriidee gereneerimisest lõpptoote brändigu ja turule jõudmiseni sai kõvasti avardatud. Mulle tundub, et minu mugavustsooni sai Neway poolt positiivselt nihutatud. Olen juhendanud üle 75 õpilasfirma ja Newayga koostöö tõttu on Woochi tegevus jäänud eredamalt meelde.

Margit Lukka

KPG Kaubanduse ja Magaziini turundusjuht

Enim valmistas rõõmu esmakordne kodulehe prototüübi esitlemine. Saime kohe kinnitust, et oleme Newayga samal lainel. Neway oli partnerina usaldusväärne, kiire ja toimekas tegutseja, kaasamõtleja ning alati kõrval olemas.

Ütlen täiesti siiralt, et koostöö sujus ladusalt ja sisaldas meeldivaid üllatusmomente. Näiteks jõudsime lehega live’i plaanitust mitu nädalat varem. Neway aitas luua Magaziinile kaasaegse veebilehe, säilitades eelkõige meie kauplusteketi näo lihtsa ning kasutajasõbraliku veebina.

Kristo Reinsalu

Eesti Lennundusklastri tegevjuht

Eesti lennundus vajab sisuga brändi. Visuaalne pool on meie jaoks „must have“, aga veel olulisem on positiivse maine loomine. Valisime Neway agentuuri, sest nad on motiveeritud ja nende huvi lennundusklastri nimel pingutada oli juba eos hea märk.

Tehniliste lahendustega saavad üldjuhul kõik hakkama ja küsimus on ainult hinnas, aga olulisem see, et meie kanal hakkaks reaalselt tööle. Meie uut kodulehte on kiidetud õhulisuse pärast. Usume, et väljatöötatud CVI lahendus on tipptasemel. Meie eesmärk on panna oma kodulehekülg tööle nii, et Eesti lennundus oleks tuntud nii kodumaal kui ka piiri taga.

Tahame koos Newayga  astuda ka järgmised strateegilised sammud, mis saavad olema kriitilise tähtsusega Eesti Lennundusklastri brändiloomes.

Kätlin Saarela

Sihtasutus Elva Kultuur juht

See, mida me vajame tegelikult, on alati sinu juures ja sinu lähedal. Lihtsalt ole valmis oma soove ning mõtteid välja ütlema ning suurelt mõtlema.

Neway on just see agentuur, kes oskab neid mõtteid välja tuua ja siis need teoks teha.

Kersti Loor

SA Junior Achievement Eesti tegevjuht

Koostöö Newayga on olnud asjalik ja meeldiv, küsimused ning mured on saanud kiired lahendused. Oleme väga rahul Neway tehtud põhjamaiselt rahuliku ja läbimõeldud kujundusega ning kogu kodulehe arenduse protsessis saadud toetuse ja soovitustega.

Taavi Raidma

Convertal, Partner ja strateeg

Neway tiimiga oli rõõm kootööd teha. Nad oskasid asju selgelt meie jaoks aidata läbi mõelda ning vajadusi sobivasse visuaalsesse keelde tõlgendada.

Nende suureks plussiks on oskus lisaks ilusale disainikeelele ka ärilist poolt lahti mõtestada ja seda implementeerida. Seda kõike plaanitud ajakava raames ja ilma viivitusteta. Kindlasti üks tugevamaid partnereid, kellega oleme koostööd teinud!

Egle Merbach

Playtech Estonia, brändi- ja kommunikatsioonijuht

Newayga oli koostööd teha väga lihtne. Juba esimesel korral meie uue veebilehe disainikavandit üle vaadates, oli suund õige ja meie olemusega kooskõlas. Ka veebiprojekti viimased detailid, mille osas me kindlat „tellimust“ ega soovi ette ei andnud, said ühiselt läbi arutatud ning lähtuvalt Neway ekspertkogemusest paika pandud parim lahendus.

Meie jaoks oli tööandja turundusele fokusseeritud veebilehe puhul oluline tekitada veebikülastajas „ma tahan ka siia kuuluda“-tunnet. Koostööprojekti tulemusena sündinud rohke pildi- ja videomaterjaliga ning ikoonikeelega vürtsitatud uus veebileht tõepoolest illustreerib väga hästi meie organisatsioonikultuuri. Neway tugevus seisneb disainmõtlemises ning iga detaili lahtimõtestamises ja oma kohale seadmises, et seda tunnet luua.

Eesti mainekaim agentuur

Eesti #1 – strateegiline partner – 9,2 punkti 10-st
Eesti #1 – loovus – 9,3 / 10
Eesti #1 – projektijuhtimise kvaliteet – 9,0 / 10

Neway on Eesti mainekaim agentuur 2018. Kantar Emori poolt läbi viidud uuringu “Turundusagentuuride maine & klientide rahulolu 2018” järgi agentuuride koondtabeli mainekaim Neway disaini- ja digiagentuur teenis kõige kõrgemad hinded nii strateegilise partnerluse, loovuse kui ka projektijuhtimise kvaliteedi osas. Küsimustele vastas 302 turundusvaldkonna otsustajat, kelle abil hinnati kokku 923 koostöösuhet.

Loe edasi meie blogist

NR 1

Eesti mainekaim agentuur 2018

HÕBE
digitaalne disain

Tahe Outdoors
e-pood

FINALIST
bränding

Loquiz
bränding

FINALIST
bränding

Convertal
bränding

NOMINENT
e-teenus

Estonian Casting
e-teenus

NOMINENT
rebränding

LoQuiz
rebränding

HÕBE
bränding

Eesti Lennundusklaster
bränding

PRONKS
rebränding

Convertal
rebränding

PRONKS
e-kaubandus

Tahe Outdoors
e-pood

FINALIST
koduleht

Convertal
koduleht

FINALIST
digikampaania

Anni pesusalong
digikampaania

FINALIST
e-teenus

Cuba Films
Estonian Casting
e-teenus

FINALIST
e-kaubandus

Rademar
e-pood

KULD
kampaanialeht

Teatrikeskus
kampaanialeht

HÕBE
e-kaubandus

Tartu Uus Teater
piletimüügi platvorm

FINALIST
rebränding

Orident hambakliinik
rebränding

FINALIST
kampaanialeht

Teatrikeskus
kampaanialeht

FINALIST
koduleht

Glikman Alvin
advokaadibüroo
koduleht

FINALIST
e-kaubandus

Wooch
e-pood

FINALIST
kampaanialeht

Sepa jalgpallikeskus
kampaanialeht

ÜLLATUSMUNA
koduleht

Credit24 Võrkpalli Meistriliiga
koduleht

KULD
kasutajakogemus

Anni Pesusalong
e-pood

HÕBE
rebränding

Tartu Kalev
rebränding

PRONKS
e-kaubandus

Anni Pesusalong
e-pood

VÕITJA
sotsiaalkampaania

Sepa Jalgpallikeskus
ühisrahastuskampaania

KULD
digilahendus

Sepa Jalgpallikeskus
ühisrahastuskampaania veebilahendus

HÕBE
sotsiaalkampaania

Sepa Jalgpallikeskus
ühisrahastuskampaania

VÕITJA
kampaanialeht

Sepa Jalgpallikeskus
ühisrahastuskampaania

VÕITJA

Sepa Jalgpallikeskus ühisrahastuskampaania

Strateegiline vaade

Tugev taustajõud